AD(H)D Medicatiepoli

Per 1 januari 2021 stopt de AD(H)D medicatiepoli voor begeleiding van medicatie jeugd.
Vanaf heden kunnen er geen nieuwe aanmeldingen plaatsvinden.

In de regio Noord-Oost Brabant hebben de huisartsen afspraken met uw gemeente gemaakt.
Informeer bij uw huisarts waar uw kind terecht kan voor medicatie begeleiding. In veel gevallen doet uw huisarts dit zelf met ondersteuning van de Praktijkondersteuner (POH). 

Heeft u al een afspraak gepland staan voor 1 januari 2021? Dan gaat de afspraak door. 

 

Meer over Ypse

Ypse Quotes

CORONAVIRUS

Geachte cliënten,

Ypse, Maatschappelijke Opvang en Reinier van Arkel volgen de richtlijnen van AKWA GGZ en het RIVM.

Afspraak  
In een aantal gevallen worden cliënten weer gezien op de praktijk. De maatregelen van het RIVM worden in acht genomen. U ontvangt hierover persoonlijk bericht.

Videobellen
Instructies over videobellen via Minddistrict vindt u onder de pagina E-Health.

Preventieve groepscursussen
Preventieve cursussen worden hervat. De maatregelen van het RIVM worden in acht genomen.

Maatregelen
Graag brengen we de algemene adviezen  onder de aandacht:

– Houd 1,5 meter afstand van anderen
– Was vaak uw handen
– Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog
– Gebruik papieren zakdoekjes
– Blijf thuis bij verkoudheidsklachten en/of koorts

Deze extra maatregelen gelden zowel voor onze cliënten, als voor onze medewerkers.

Voor actuele informatie en adviezen voor COVID-19 verwijzen wij je naar het RIVM: www.rivm.nl/coronavirus/covid-19

Update geplaatst: 02 – 07 – 2020

ypse-folders-en-telefoon_default

Contact Ypse

Ypse hoofdlocatie
Gezondheidscentrum West
Kooikersweg 203 E
5223 KE ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres locatie Bethaniestraat
Bethaniestraat 10
5211 LJ ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres locatie Orthenseweg
Orthenseweg 56
5212 XC ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres locatie Zaltbommel
van Heemstraweg West 11 B
5301 PA Zaltbommel

Telefoon  073 – 22 000 44
Fax           073 – 22 000 45
E-mail      info@ypse.nl

Ypse is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren. Met uitzondering van feestdagen.

Buiten kantooruren kunt u, in het geval van crisis, contact opnemen met uw huisarts of de huisartsenpost.

Voor niet dringende zaken kunt u de voicemail inspreken of een e-mail sturen.

crisiskaart_default

Crisiskaart

Een crisiskaart is een klein persoonlijk document ter grote van een bankpas.
Op de kaart staat kort beschreven hoe men een crisis bij u kan herkennen en wie er gewaarschuwd moet worden.

Ook kan er aangeven worden welke medicijnen u goed helpen bij een crisis, wie bijvoorbeeld uw huisdier verzorgt als u daar zelf niet toe in staat bent, wie er zorgt voor betaling van uw vaste lasten tijdens een opname, enz.

U bepaalt zelf hoeveel informatie er op de kaart komt te staan.