Medicatie- en diagnostiekconsulten

Indien de behandelaar dit nodig vindt om uw medicatie te evalueren of twijfel heeft over de juiste diagnose, dan kan hij of zij de hulp inschakelen van de psychiater.

Wanneer het consult heeft plaatsgevonden, zullen de bevindingen binnen een week gerapporteerd worden aan de behandelaar en indien nodig de huisarts.

Consult zonder behandeling
Indien er enkel een consult van de psychiater gewenst is kan er helaas niet naar Ypse verwezen worden. De huisarts kan daarvoor verwijzen naar een door de huisarts gecontracteerde psychiater voor diagnose en (medicatie-)advies.

logo afsprakenapp
Handig, die AfsprakenApp

Meer over Ypse

Ypse Quotes

Quotes

‘Fijn om mensen te leren kennen die een vergelijkbare ervaring hebben. De begeleiding was goed’.

‘Zorg op maat. Op mijn eigen tempo herstellen en aangeven’.

‘Fijne, gemoedelijke sfeer, en fijn om te merken dat mijn begeleider/behandelaar ook gewoon een mens is’.

ypse-folders-en-telefoon_default

Contact Ypse

Ypse
Kooikersweg 203E
5223 KE ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres locatie Zaltbommel
Heemstraweg West 11b
5301 PA Zaltbommel

Telefoon: 073 – 22 000 44 (ma t/m vr 08.30u – 17.00u m.u.v. feestdagen)
Fax: 073 – 22 000 45
E-mail: info@Ypse.nl

Buiten kantooruren kunt u, in het geval van crisis, contact opnemen met uw huisarts of de huisartsenpost. Voor niet dringende zaken kunt u de voicemail inspreken of een e-mail sturen naar info@Ypse.nl.

crisiskaart_default

Crisiskaart

Een crisiskaart is een klein persoonlijk document ter grote van een bankpas.
Op de kaart staat kort beschreven hoe men een crisis bij u kan herkennen en wie er gewaarschuwd moet worden.

Ook kan er aangeven worden welke medicijnen u goed helpen bij een crisis, wie bijvoorbeeld uw huisdier verzorgt als u daar zelf niet toe in staat bent, wie er zorgt voor betaling van uw vaste lasten tijdens een opname, enz.

U bepaalt zelf hoeveel informatie er op de kaart komt te staan.