Heeft u tips of een klacht?

Medewerkers van Ypse spannen zich in om de behandeling zo goed mogelijk te laten verlopen. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over de dienstverlening od de manier waarop deze plaatsvindt.

Heeft u een klacht, laat het ons weten! Want van elke klacht kunnen we leren.

Waarover kunt u een klacht indienen?
U kunt een klacht indienen als u bezwaar hebt tegen het gedrag of een beslissing van één of meerdere medewerker(s) van Ypse. U kunt ook een klacht indienen over zaken van algemene aard, waarbij niet direct een medewerker betrokken is.

Wie kan een klacht indienen?
U kunt zelf een klacht indienen, maar dat kan ook door uw partner, ouders, voogd/curator of een andere vertegenwoordiger. 

Hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt de klacht bespreken met desbetreffende medewerker(s) of de directeur; soms kan het misverstand direct opgelost worden. U kunt u ook wenden tot de klachtencommissie van Reinier van Arkel. Ypse heeft met betrekking tot klachten die niet naar tevredenheid opgelost worden met medewerkers of met de directeur van Ypse een samenwerkingsovereenkomst met de klachtencommissie van Reinier van Arkel.

Het indienen van een klacht bij de klachtencommissie dient altijd schriftelijk te gebeuren, in de vorm van een brief. U kunt uw brief sturen aan: Secretariaat Klachtencommissie, hoofdlocatie 's-Hertogenbosch, Postbus 70058, 5201 DZ 's-Hertogenbosch.

Meer informatie over de klachtprocedure via de klachtencommissie vindt u op de website van Reinier van Arkel.

Heeft u een tip voor ons? Geef deze via onderstaand contactformulier aan ons door.

  1. Mijn tip *
Invoervelden gemarkeerd met een * zijn verplicht.

 

Stuur door
  1. *
*Verplichte velden
Deel op

Meer over Ypse

Heeft u tips of een klacht?

Om onze zorg te optimaliseren, horen we graag van u wat we nog kunnen verbeteren. Heeft u tips? Vul dan anoniem ons formulier in zodat wij u en anderen in de toekomst nog beter kunnen helpen.

Contact Ypse

Ypse
Kooikersweg 203E
5223 KE 's-Hertogenbosch

Telefoon: 073 - 22 000 44 (ma t/m vr 08.30u - 17.00u m.u.v. feestdagen)
Fax: 073 - 22 000 45
E-mail: info@Ypse.nl

Buiten kantooruren kunt u, in het geval van crisis, contact opnemen met uw huisarts of de huisartsenpost. Voor niet dringende zaken kunt u de voicemail inspreken of een e-mail sturen naar info@Ypse.nl.

Wachttijden

Na ontvangst van uw verwijzing, plannen wij binnen 5 weken uw intakegesprek. Na de intake is er geen wachttijd voor de start van de behandeling.

De wachttijd is niet afhankelijk van uw zorgverzekeraar. Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met Ypse of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling.

update: 01-05-2018

Ypse
Postbus 173
5201AD 's-Hertogenbosch
  • Ypse is onderdeel van Reinier van Arkel