Heeft u een klacht?

Medewerkers van Ypse spannen zich in om de behandeling zo goed mogelijk te laten verlopen. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over de dienstverlening of de manier waarop deze plaatsvindt.

Heeft u een klacht, laat het ons weten! Want van elke klacht kunnen we leren.

Waarover kunt u een klacht indienen?
U kunt een klacht indienen als u bezwaar hebt tegen het gedrag of een beslissing van één of meerdere medewerker(s) van Ypse. U kunt ook een klacht indienen over zaken van algemene aard, waarbij niet direct een medewerker betrokken is.

Wie kan een klacht indienen?
U kunt zelf een klacht indienen, maar dat kan ook door uw partner, ouders, voogd/curator of een andere vertegenwoordiger. 

Hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt de klacht bespreken met desbetreffende medewerker(s) of de directeur; soms kan het misverstand direct opgelost worden. U kunt u ook wenden tot de klachtencommissie van Reinier van Arkel. Ypse heeft met betrekking tot klachten die niet naar tevredenheid opgelost worden met medewerkers of met de directeur van Ypse een samenwerkingsovereenkomst met de klachtencommissie van Reinier van Arkel.

Het indienen van een klacht bij de klachtencommissie dient altijd schriftelijk te gebeuren, in de vorm van een brief. U kunt uw brief sturen aan: Secretariaat Klachtencommissie, hoofdlocatie ‘s-Hertogenbosch, Postbus 70058, 5201 DZ ‘s-Hertogenbosch.

Meer informatie over de klachtprocedure via de klachtencommissie vindt u hier

Meer over Ypse

Ypse Quotes

Coronavirus


Afspraak  

Ypse streeft er naar om in een veilige situatie de behandeling plaats te laten vinden, hierbij nemen we de coronamaatregelen in acht volgens de landelijke richtlijnen.
Afspraken vinden (waar mogelijk) digitaal of telefonisch plaats. In samenspraak met u wordt hier een afspraak over gemaakt.

Videobellen
Instructies over videobellen via Minddistrict vindt u onder de pagina E-Health.

Preventieve groepscursussen
Preventieve cursussen zullen (online) doorgang vinden, de maatregelen worden in acht genomen. 

Maatregelen
Volg de algemene maatregelen die gelden. Bij binnenkomst bij Ypse vragen we u om uw handen te wassen 

Bekijk de overige covid-19 maatregelen op de website van Rijksoverheid

Update geplaatst: 13 – 01 – 2022

ypse-folders-en-telefoon_default

Contact Ypse

Hoofdlocatie:
Gezondheidscentrum West
Kooikersweg 203 E
5223 KE ‘s-Hertogenbosch

Locatie Bethaniestraat:
Bethaniestraat 2 en Bethaniestraat 10
5211 LJ ‘s-Hertogenbosch

Locatie San Salvatorkerk:
Gezondheidscentrum Orthen
Schaarhuisstraat 14
5231 PV ‘s-Hertogenbosch

Locatie Cuijk:
Spinding 13, 5431 SN Cuijk

Locatie Oss:
Gezondheidslaan 65, 5342 JW Oss

Locatie Uden:
Loopkantstraat 25, 5405 AC Uden

Telefoon  073 – 22 000 44
Fax           073 – 22 000 45
E-mail      info@ypse.nl

Ypse is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren. Met uitzondering van feestdagen.

Buiten kantooruren kunt u, in het geval van crisis, contact opnemen met uw huisarts of de huisartsenpost.

Voor niet dringende zaken kunt u de voicemail inspreken of een e-mail sturen.

ypse-foto10_default

Wachttijden

Wij plannen een intake maximaal zes weken vooruit. Is er geen plek binnen zes weken dan plaatsen wij u op onze aanmeldlijst. Uw behandeling volgt aansluitend op de intake. Indien u dit wenst, kunt u begeleiding vragen van onze ervaringsdeskundige (ook mogelijk vóórafgaand aan uw intake).  

Onze huidige wachttijd is:

Regulier, 2 weken

Chronisch, 4 weken

Jeugd, 4 weken

In verband met de Corona maatregelen zullen onze intakegesprekken (voornamelijk) via videobellen plaatsvinden.

De wachttijd is niet afhankelijk van uw zorgverzekeraar. Ypse zet zich in om een eventuele wachttijd zo kort mogelijk te houden. Uw zorgverzekeraar kan met u meekijken wanneer u vragen hebt over (het verschil in) wachttijden bij andere zorgaanbieders of u kunt hen verzoeken om wachtlijstbemiddeling.

Update geplaatst: 19-01-2022.