Verkeershinder Vlijmenseweg

Tot en met oktober 2017 worden er werkzaamheden uitgevoerd aan de Vlijmenseweg. Om de werkzaamheden uit te kunnen voeren worden er verschillende verkeersmaatregelen getroffen waar u onderweg naar uw afspraak bij Ypse hinder van kunt ondervinden: Het noordelijk deel van het kruispunt Vlijmenseweg/Oude Vlijmenseweg is gedurende deze periode afgesloten voor al het verkeer. Ook de Deutersestraat wordt afgesloten voor gemotoriseerd verkeer.

Bekijk van te voren de omleidingsroutes om zeker te weten dat u op tijd bent voor uw afspraak.
Voor meer informatie over de werkzaamheden kunt u terecht op de website van Gemeente 's-Hertogenbosch.

Stuur door
  1. *
*Verplichte velden
Deel op
Blijf op de hoogte

Ontvang een mailtje als we een nieuwsbericht op onze site plaatsen!

*Verplichte velden

Meer over Ypse

Heeft u tips of een klacht?

Om onze zorg te optimaliseren, horen we graag van u wat we nog kunnen verbeteren. Heeft u tips? Vul dan anoniem ons formulier in zodat wij u en anderen in de toekomst nog beter kunnen helpen.

Contact Ypse

Ypse
Kooikersweg 203E
5223 KE 's-Hertogenbosch

Telefoon: 073 - 22 000 44 (ma t/m vr 08.30u - 17.00u m.u.v. feestdagen)
Fax: 073 - 22 000 45
E-mail: info@Ypse.nl

Buiten kantooruren kunt u, in het geval van crisis, contact opnemen met uw huisarts of de huisartsenpost. Voor niet dringende zaken kunt u de voicemail inspreken of een e-mail sturen naar info@Ypse.nl.

Wachttijden

Na ontvangst van uw verwijzing, plannen wij uw intakegesprek. Na de intake is er geen wachttijd voor de start van de behandeling.

Locatie 's-Hertogenbosch: 9 wkn
Locatie Zaltbommel - chronisch: 3 wkn
Locatie Uden - AD(H)D: 10 wkn

De wachttijd is niet afhankelijk van uw zorgverzekeraar. Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met Ypse of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling.

update: 01-11-2018

Ypse
Kooikersweg 203E
5223 KE 's-Hertogenbosch
  • Ypse is onderdeel van Reinier van Arkel