Connie Tabor
Directeur 

Bereikbaarheid

Maandag    8:30 – 17:00 uur
Dinsdag      8:30 – 17:00 uur
Donderdag 8:30 – 17:00 uur
Voor dringende zaken altijd bereikbaar

c.tabor@ypse.nl
06 15 02 52 68 of 073 22 000 44

Werkzaamheden

Als directeur ben ik verantwoordelijk voor de kwaliteit van de behandeling en begeleiding van mensen die een beroep doen op Ypse. Het personeelsbeleid en een goede bedrijfsvoering is daarbij essentieel. In de samenwerking met en tussen externe samenwerkingspartners en met de cliëntenraad heb ik een verbindende rol. Het initiëren van vernieuwing ten behoeve van de kwaliteit en het voortbestaan van de organisatie zijn belangrijke aspecten van mijn taak.

Wat zijn je specialismen?

Van huis uit ben ik HBO-V verpleegkundige met een
specialisatie als sociaal psychiatrisch verpleegkundige. Ik heb een gedegen bedrijfskundige opleiding achter de rug. In mijn werk combineer ik mijn kennis en ervaring in de directe omgang met mensen die hulp vragen met de eisen die aan de bedrijfsvoering worden gesteld. Het voortdurend zoeken naar balans tussen de verwachtingen van de hulpvragers en medewerkers van Ypse, en het gezond houden van het bedrijfsresultaat behoort tot de doelen die ik mij in mijn werk stel.

Waarom werk je bij Ypse?

“Ik werk bij Ypse omdat Ypse alle aspecten van wat ik in mijn werk verwacht, belangrijk en uitdagend vindt in zich heeft. Ypse is een relatief kleine organisatie met korte lijnen met cliënten, medewerkers en samenwerkingspartners. Bij Ypse wordt bij voortduring gewerkt aan goede zorg in afstemming met cliënten. De tevredenheid van cliënten en de resultaten zijn en blijven goed. Dit werkt inspirerend voor mij.”

Meer over Ypse

Ypse Quotes

CORONAVIRUS

Geachte cliënten,

Ypse, Maatschappelijke Opvang en Reinier van Arkel volgen de richtlijnen van AKWA GGZ en het RIVM.

Afspraak  
In een aantal gevallen worden cliënten weer gezien op de praktijk. De maatregelen van het RIVM worden in acht genomen. U ontvangt hierover persoonlijk bericht.

Videobellen
Instructies over videobellen via Minddistrict vindt u onder de pagina E-Health.

Preventieve groepscursussen
Preventieve cursussen worden hervat. De maatregelen van het RIVM worden in acht genomen.

Maatregelen
Graag brengen we de algemene adviezen  onder de aandacht:

– Houd 1,5 meter afstand van anderen
– Was vaak uw handen
– Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog
– Gebruik papieren zakdoekjes
– Blijf thuis bij verkoudheidsklachten en/of koorts

Deze extra maatregelen gelden zowel voor onze cliënten, als voor onze medewerkers.

Voor actuele informatie en adviezen voor COVID-19 verwijzen wij je naar het RIVM: www.rivm.nl/coronavirus/covid-19

Update geplaatst: 02 – 07 – 2020

ypse-folders-en-telefoon_default

Contact Ypse

Ypse hoofdlocatie
Gezondheidscentrum West
Kooikersweg 203 E
5223 KE ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres locatie Bethaniestraat
Bethaniestraat 10
5211 LJ ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres locatie Orthenseweg
Orthenseweg 56
5212 XC ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres locatie Zaltbommel
van Heemstraweg West 11 B
5301 PA Zaltbommel

Telefoon  073 – 22 000 44
Fax           073 – 22 000 45
E-mail      info@ypse.nl

Ypse is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren. Met uitzondering van feestdagen.

Buiten kantooruren kunt u, in het geval van crisis, contact opnemen met uw huisarts of de huisartsenpost.

Voor niet dringende zaken kunt u de voicemail inspreken of een e-mail sturen.

ypse-foto10_default

Wachttijden

Wij plannen een intake maximaal drie maanden vooruit. Is er geen plek binnen drie maanden dan plaatsen wij u op onze aanmeldlijst. De ervaringsdeskundige neemt met u contact op om de eventuele wachttijd te overbruggen. Na de intake is er geen wachttijd voor de start van de behandeling.

In verband met de corona maatregelen zullen intakes in overleg via videobellen of op locatie plaats vinden.

Locatie ‘s-Hertogenbosch

– Regulier:      18 weken

– Jeugd:          18 weken

– Chronisch:     7 weken

Locatie Zaltbommel

– Chronisch:     8 weken

De wachttijd is niet afhankelijk van uw zorgverzekeraar. Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met Ypse of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling.

Update geplaatst: 01-12-2020