Tanja Dankers

Tanja Dankers

Directeur

Bereikbaarheid

Dinsdag      8:30 – 17:00 uur
Woensdag  8:30 – 17:00 uur
Donderdag 8:30 –  17:00 uur
Vrijdag        8:30 – 12:00 uur

Werkzaamheden

Als directeur ben ik verantwoordelijk voor de kwaliteit van de behandeling en begeleiding die Ypse biedt aan de mensen die een beroep op ons doen. Het personeelsbeleid en een goede bedrijfsvoering is daarbij essentieel. In de samenwerking met en tussen externe samenwerkingspartners en met de cliëntenraad heb ik een verbindende rol. Het initiëren van vernieuwing ten behoeve van de kwaliteit en het voortbestaan van de organisatie zijn belangrijke aspecten van mijn taak.

Wat zijn je specialismen?

Binnen de geestelijke gezondheidszorg heb ik jarenlange ervaring. Zowel in de functie als behandelaar, als in diverse managementfuncties. Samen met de teams zoek ik graag naar manieren waarop we de zorg en het werk beter, makkelijker en leuker kunnen maken. Ik zie het als onze verantwoordelijkheid als organisatie om de beste zorg te bieden, in combinatie met een gezonde bedrijfsvoering. Daarnaast leg ik graag verbindingen tussen mensen en organisaties, zodat we met elkaar kunnen blijven leren en verschillende expertises zo goed mogelijk uit de verf kunnen komen. Voor Ypse betekent dit haar jarenlange ervaring en expertise op het gebied van Generalistische Basis GGZ en haar aanbod op het gebied van Preventie.

Waarom werk je bij Ypse?

Ypse is een (relatief) kleine organisatie, waarin een goed onderling contact kenmerkend is in hoe we met onze cliënten, samenwerkingspartners én met elkaar omgaan. Het is een warme organisatie waarbij een hoge kwaliteit van zorg hoog in het vaandel staat. De medewerkers en ik zijn trots op onze plek bij Ypse en laten dat ook graag zien. Daarnaast is Ypse een groeiende organisatie, waardoor er veel mogelijkheden zijn om ons door te ontwikkelen. Hier zet ik me met veel energie voor in.

Meer over Ypse

Ypse Quotes

Quotes


Deelnemer preventie STARR cursus:
“Ik heb gebruik mogen maken van het aanbod van Ypse voor een online STARR training. Deze training heeft mij veel verder geholpen met de negatieve gedachtes die op dat moment door mijn hoofd speelde. Ik ga het leven een stuk positiever tegemoet.”

Deelnemer KOPP/KOV Volwassenen cursus:
“Beide medewerksters van Ypse waren erg professioneel, kwamen afspraken na en zijn oprecht betrokken bij hun cliënten. Ik heb gebruik gemaakt van de KOPP/KOV groep voor volwassenen omdat ik kind ben van verslaafden. Erg informatief, interessant en helpend.”

ypse-folders-en-telefoon_default

Contact Ypse

Hoofdlocatie:
Gezondheidscentrum West
Kooikersweg 203 E
5223 KE ‘s-Hertogenbosch

Locatie Bethaniestraat:
Bethaniestraat 2
5211 LJ ‘s-Hertogenbosch

Locatie San Salvatorkerk:
Gezondheidscentrum Orthen
Schaarhuisstraat 14
5231 PV ‘s-Hertogenbosch

Locatie Cuijk:
Spinding 13, 5431 SN Cuijk

Locatie Oss:
Gezondheidslaan 65, 5342 JW Oss

Locatie Uden:
Loopkantstraat 25, 5405 AC Uden

Ypse heeft vanaf nu ook avondpoli op maandag, dinsdag en woensdag. Let op! Wij zijn dan niet telefonisch bereikbaar.

Telefoon  073 – 22 000 44
Fax           073 – 22 000 45
E-mail      info@ypse.nl

Ypse is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren. Met uitzondering van feestdagen.

Buiten kantooruren kunt u, in het geval van crisis, contact opnemen met uw huisarts of de huisartsenpost.

Voor niet dringende zaken kunt u de voicemail inspreken of een e-mail sturen.

ypse-foto10_default

Wachttijden

Wij plannen een intake maximaal zes weken vooruit. Is er geen plek binnen zes weken dan plaatsen wij u op onze aanmeldlijst. Uw behandeling volgt aansluitend op de intake. Indien u dit wenst, kunt u begeleiding vragen van onze ervaringsdeskundige (ook mogelijk vóórafgaand aan uw intake). 

 

Wachttijden op dit moment:

Anders dan u van ons gewend bent, zal de verwerking van uw verwijzing momenteel langere tijd in beslag nemen.

We verwachten dit binnenkort (begin 2023) terug te brengen naar een maximaal gemiddelde van 6 weken. Op dit moment kunnen wij helaas geen indicatie geven over de wachttijd.

 

In verband met de Corona maatregelen zullen onze intakegesprekken (voornamelijk) via videobellen plaatsvinden.

De wachttijd is niet afhankelijk van uw zorgverzekeraar. Ypse zet zich in om een eventuele wachttijd zo kort mogelijk te houden. Uw zorgverzekeraar kan met u meekijken wanneer u vragen hebt over (het verschil in) wachttijden bij andere zorgaanbieders of u kunt hen verzoeken om wachtlijstbemiddeling.

Update geplaatst: 15 november 2022.