Tanja DankersTanja Dankers - directeur Ypse
Directeur

Bereikbaarheid

Maandag        8:30 – 17:00 uur
Dinsdag          8:30 – 17:00 uur
Woensdag      8:30 – 17:00 uur
Vrijdag            8:30 – 12:00 uur

t.dankers@ypse.nl
073 22 000 44

Werkzaamheden

Als directeur ben ik verantwoordelijk voor de kwaliteit van de behandeling en begeleiding die Ypse biedt aan de mensen die een beroep op ons doen. Het personeelsbeleid en een goede bedrijfsvoering is daarbij essentieel. In de samenwerking met en tussen externe samenwerkingspartners en met de cliëntenraad heb ik een verbindende rol. Het initiëren van vernieuwing ten behoeve van de kwaliteit en het voortbestaan van de organisatie zijn belangrijke aspecten van mijn taak.

Wat zijn je specialismen?

Binnen de geestelijke gezondheidszorg heb ik jarenlange ervaring. Zowel in de functie als behandelaar, als in diverse managementfuncties. Samen met de teams zoek ik graag naar manieren waarop we de zorg en het werk beter, makkelijker en leuker kunnen maken. Ik zie het als onze verantwoordelijkheid als organisatie om de beste zorg te bieden, in combinatie met een gezonde bedrijfsvoering. Daarnaast leg ik graag verbindingen tussen mensen en organisaties, zodat we met elkaar kunnen blijven leren en verschillende expertises zo goed mogelijk uit de verf kunnen komen. Voor Ypse betekent dit haar jarenlange ervaring en expertise op het gebied van Generalistische Basis GGZ en haar aanbod op het gebied van Preventie.

Waarom werk je bij Ypse?

Ypse is een (relatief) kleine organisatie, waarin een goed onderling contact kenmerkend is in hoe we met onze cliënten, samenwerkingspartners én met elkaar omgaan. Het is een warme organisatie waarbij een hoge kwaliteit van zorg hoog in het vaandel staat. De medewerkers en ik zijn trots op onze plek bij Ypse en laten dat ook graag zien. Daarnaast is Ypse een groeiende organisatie, waardoor er veel mogelijkheden zijn om ons door te ontwikkelen. Hier zet ik me met veel energie voor in

Meer over Ypse

Ypse Quotes

Coronavirus

Geachte cliënten,

Ypse, Maatschappelijke Opvang en Reinier van Arkel volgen de richtlijnen van AKWA GGZ en het RIVM.

Afspraak  
Ypse streeft er naar om in een veilige situatie de behandeling plaats te laten vinden, hierbij nemen we de coronamaatregelen in acht volgens de landelijke richtlijnen.
Afspraken vinden (waar mogelijk) digitaal of telefonisch plaats. In samenspraak met u wordt hier een afspraak over gemaakt.

Videobellen
Instructies over videobellen via Minddistrict vindt u onder de pagina E-Health.

Preventieve groepscursussen
Preventieve cursussen zullen (online) doorgang vinden, de maatregelen worden in acht genomen. 

Maatregelen
Volg de algemene maatregelen die gelden. Bij binnenkomst bij Ypse vragen we u om uw handen te wassen 

Bekijk de overige covid-19 maatregelen op de website van Rijksoverheid

Update geplaatst: 01 – 06 – 2021

ypse-folders-en-telefoon_default

Contact Ypse

Ypse hoofdlocatie:
Gezondheidscentrum West
Kooikersweg 203 E
5223 KE ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres locatie Bethaniestraat:
Bethaniestraat 2
5211 LJ ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres locatie Bethaniestraat:
Bethaniestraat 10
5211 LJ ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres locatie Orthenseweg:
Orthenseweg 56
5212 XC ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres locatie San Salvatorkerk:
Gezondheidscentrum Orthen
Schaarhuisstraat 14
5231 PV ‘s-Hertogenbosch

Telefoon  073 – 22 000 44
Fax           073 – 22 000 45
E-mail      info@ypse.nl

Ypse is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren. Met uitzondering van feestdagen.

Buiten kantooruren kunt u, in het geval van crisis, contact opnemen met uw huisarts of de huisartsenpost.

Voor niet dringende zaken kunt u de voicemail inspreken of een e-mail sturen.

ypse-foto10_default

Wachttijden

Wij plannen een intake maximaal zes weken vooruit. Is er geen plek binnen zes weken dan plaatsen wij u op onze aanmeldlijst. De ervaringsdeskundige neemt met u contact op om de eventuele wachttijd te overbruggen. Na de intake is er geen wachttijd voor de start van de behandeling.

In verband met de corona maatregelen zullen intakes in overleg via videobellen of op locatie plaats vinden.

Geen wachttijden op dit moment.

De wachttijd is niet afhankelijk van uw zorgverzekeraar. Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met Ypse of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling.

Update geplaatst: 03-11-2021.