Yara TeteleptaYara Tetelepta - Psycholoog Ypse

Psycholoog

Bereikbaarheid

Maandag        08:30 – 17:00 uur
Dinsdag          08:30 – 17:00 uur
Woensdag      08:30 – 17:00 uur
Donderdag     09:00 – 17:00 uur
Vrijdag            08:30 – 12:30 uur

y.tetelepta@ypse.nl
073 22 000 44

 

Werkzaamheden

Sinds september 2021 werk ik met veel plezier bij Ypse als psycholoog. Mijn werkzaamheden bestaan uit het voeren van intakegesprekken, behandeling en diagnostiek bij volwassenen.

Wat zijn je specialismen?

In de behandelingen die ik uitvoer, maak ik veel gebruik van cognitieve gedragstherapie (CGT). Voor mijn werk bij Ypse heb ik gewerkt in de specialistische GGZ bij Reinier van Arkel.
Hier heb ik gewerkt met volwassenen met uiteenlopende (complexe) problematiek, zoals gedragsproblematiek, psychose en licht verstandelijke beperking in combinatie met psychiatrie.
In mijn behandelingen vind ik het belangrijk naast iemand te staan en samen te werken met cliënt en diens naasten. Samen onderzoeken we wat helpend is bij de weg naar herstel en wat,
naast de klachten, de krachten zijn die iemand bezit. Mijn streven is dat iemand zich in gesprek echt gehoord en gezien voelt. In mijn gesprekken is er (indien passend), naast serieuze onderwerpen ook ruimte voor humor.

Waarom werk je bij Ypse?

Bij Ypse werken wij vanuit de herstelondersteunende visie en dit spreekt mij heel erg aan. Ypse is een kleine, laagdrempelige organisatie, waarbij er veel ruimte is voor persoonlijke behandeling. Hoewel wij werken met evidence-based technieken, kijken wij verder dan een standaard protocol en zo sluiten wij goed aan bij ieders hulpvraag. Het team van collega’s is transparant en toegankelijk, met veel ruimte om van elkaar te leren en kennis te verbreden. Dit samen maakt Ypse een hele fijne plek om te werken!

Meer over Ypse

Ypse Quotes

Coronavirus

Geachte cliënten,

Ypse, Maatschappelijke Opvang en Reinier van Arkel volgen de richtlijnen van AKWA GGZ en het RIVM.

Afspraak  
Ypse streeft er naar om in een veilige situatie de behandeling plaats te laten vinden, hierbij nemen we de coronamaatregelen in acht volgens de landelijke richtlijnen.
Afspraken vinden (waar mogelijk) digitaal of telefonisch plaats. In samenspraak met u wordt hier een afspraak over gemaakt.

Videobellen
Instructies over videobellen via Minddistrict vindt u onder de pagina E-Health.

Preventieve groepscursussen
Preventieve cursussen zullen (online) doorgang vinden, de maatregelen worden in acht genomen. 

Maatregelen
Volg de algemene maatregelen die gelden. Bij binnenkomst bij Ypse vragen we u om uw handen te wassen 

Bekijk de overige covid-19 maatregelen op de website van Rijksoverheid

Update geplaatst: 01 – 06 – 2021

ypse-folders-en-telefoon_default

Contact Ypse

Ypse hoofdlocatie:
Gezondheidscentrum West
Kooikersweg 203 E
5223 KE ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres locatie Bethaniestraat:
Bethaniestraat 2
5211 LJ ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres locatie Bethaniestraat:
Bethaniestraat 10
5211 LJ ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres locatie Orthenseweg:
Orthenseweg 56
5212 XC ‘s-Hertogenbosch

Bezoekadres locatie San Salvatorkerk:
Gezondheidscentrum Orthen
Schaarhuisstraat 14
5231 PV ‘s-Hertogenbosch

Telefoon  073 – 22 000 44
Fax           073 – 22 000 45
E-mail      info@ypse.nl

Ypse is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag tijdens kantooruren. Met uitzondering van feestdagen.

Buiten kantooruren kunt u, in het geval van crisis, contact opnemen met uw huisarts of de huisartsenpost.

Voor niet dringende zaken kunt u de voicemail inspreken of een e-mail sturen.

ypse-foto10_default

Wachttijden

Wij plannen een intake maximaal zes weken vooruit. Is er geen plek binnen zes weken dan plaatsen wij u op onze aanmeldlijst. De ervaringsdeskundige neemt met u contact op om de eventuele wachttijd te overbruggen. Na de intake is er geen wachttijd voor de start van de behandeling.

In verband met de corona maatregelen zullen intakes in overleg via videobellen of op locatie plaats vinden.

Geen wachttijden op dit moment.

De wachttijd is niet afhankelijk van uw zorgverzekeraar. Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met Ypse of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling.

Update geplaatst: 06-10-2021